کف سازی، سن، استیج پیش ساخته

لوگو-نیم-طبقه-و-سن

سازه تیپ یا استاندارد نمایشگاهی که به منظور جداسازی فضاها در داخل سالن ها و یا سوله های موقت و دائمی اجرا می شود، متداول ترین نوع غرفه سازی است که از طریق برگزارکنندگان و مراکز نمایشگاهی در اختیار مشارکت کنندگان قرار می گیرد.

در ذیل، ۴ نوع سازه تیپ شرکت سهلان نما معرفی می گردد:

سن و استیج

در اوج بایستید

سازه های سن و استیج گروه شرکت های سهلان، شما را همانند کاپیتان کشتی، بر روی عرشه قرار داده و تمام توجه حضار را متوجه خود میکند. سازه های سن و استیج گروه شرکت های سهلان یکی از با کیفیت ترین، مرغوب ترین و در عین حال مستحکم ترین و با دوام ترین در کشور هستندو این محصول به سادگی هر چه تمام تر و در کمترین زمان ممکن نصب و اجرا میگردند.

در همایش ها، مراسم ها، کنفرانسها، نمایشگاه ها و نشست های مهم، این سازه ابهت و جلوه ویژه ای به روند پرزنت کردن کسب و کار شما خواهد بخشید. این سازه در هر متر مربع قابلیت تحمل بیش از ۵۰۰ کیلو وزن را دارا میباشد.

سن و استیج به هر شکل و با هر ارتفاعی که شما بخواهید قابل اجرا است. روی استیج و یا سن خود هر متریالی که بخواهید میتوانید داشته باشید. این محصول دارای پله های استاندارد برای ورود و خروج از سن میباشد. سن و استیج ها با هر ابعادی که کارفرما دستور دهد قابل اجرا بوده و با پایه های آلومینیومی و بسیار مقاوم قابلیت تحمل صدها تن وزن را دارند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

39
40
DSC00240
IMG_2411